i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Monday, March 29, 2010

sesiapa nak sewa baju pengantin dan pelamin???

Kat sini aku letak ar koleksi baju pengantin yang telah aku gunakan masa kawen ari tu,sesiapa nk sewa blh jer..hehe



Nie ar pelamin aku ari tu...nk sewa blh jer





Nie pula baju masa sanding





Nie baju msa malam berinai




Nie baju akad nikah..



Kau ada sesiapa yang berminat blh ar tinggalkan komen ek...haga blh d runding,coz semua nie memang kepunyaan aku..hehe

















5 comments:

  1. kalo saye nak sewa baju putih tu brape rm yer?boleh emailkan ke xfizahx@gmail.com. tq:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    Saya berminat dengan baju akad nikah yang warna putih tu..

    Camner nak hubungi anda?
    Syarif - 0145061105

    ReplyDelete
  3. maaf dh lama xbuka blog nie..sory sesangat..awak nk guna bila yer???

    ReplyDelete
  4. klu baju malam berinai tu klu sewa berapa??

    ReplyDelete
  5. harga blh runding..awk duk kat maner ek??

    ReplyDelete