i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Sunday, March 11, 2012

Berita Happy..oh yeah..

Semalam balik kampung,kami gerak dari umah dalam kul 5ptg tiba d kg pada pukul 6.30...otw balik kg terlupa lak bwa charger,chk2 hanset tinggal 2 bar jer lg,..pepagi lak mak aku call tanya pasal furqan sihat ke x lg..lepas tu mmbr aku lak call,lepas member call tetiba aku risau semacam jer coz bateri hanset dh low..selalu klu balik kg xkisah sangat pun klu hanset xder bateri,tp hari nie tetiba risau semacam jer..tetiba xsabar nak balik shah alam..haha..rupanyer ada hikmah disebalik kerisauan itu..sanpai2 umah jer aku terus on hanset..maka berbunyi la mesej,memula xberapa nak excited tp bila tngo number lain macam jer terus baca dengan penuh perasaaan..hihi
Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah.........hari nie sangat2 happy,ingat lg x post sya msa bln jan lepas,masa tu sya dok citer busy memanjang..actly sempena minggu besday en hubby and putera kami ahmd furqan,minggu tu juga la aku sibuk buat persediaan interview nak sambung master..Alhamdulillah berkat pengorbanan aku meng"happy'kan mereka berdua akhirnya dapat juga sambung belajar,impian selama ini akhirnya menjadi kenyataan...I love UiTM...hehe

Hari nie lak Ahmad Furqan dah genap 1thn 2bln,tp beliau agak kurang sihat..biasa org tua2 kata klu budak xsihat nanti dh elok demam ada ar benda dia belajar..setakat nie furqan dh boleh sebut perkataan nak..bila dia tengo umi or abah tengah makan mesti dia akan cakap 'nak'....semoga anak umi and abah bertambah cerdik..amin

sekarang dah masuk bulan mac..maka bertambah sudah tanggungjawabku,bukan setakat isteri,ibu,guru tapi kini menjadi seorang pelajar juga...semoga bertambah ilmu pengetahuan..

No comments:

Post a Comment