i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Friday, January 13, 2012

2hari celebrate birthday

Alhamdulillah,minggu kedua bulan januari merupakan minggu yang paling seronok dalam hidup aku,mau xnyer besday anak ngn en hubby berturut, thn jer berlainan..haha..sangat suka sebab dapat celebrate untuk mereka,dan yang pasti mereka sangat happy gitu....tahun nie dua2 pun dapat hadiah best maka bertambah beronok la mereka berdua...

okey ar nak citer tempat celebrate birthday mereka berdua ni lak,memula furqan nyer besday 11.1.2012(rabu) aku ngn en hubby belanja furqan makan kat Nandos kat SACC,kisahnyer sebelum celebrate aku ajak en hubby g keramat,coz dah tempah coklat untuk mereka berdua,agak suprise la juga buat en hubby coz dia xtau pun aku ada tempah coklat untuk mereka berdua nie,bila en hubby tnya nak buat apa g keramat aku cakap jer nak amik barang,bila jawapan aku dok pendek2 jer en hubby pun xbnyk tanya dia layan jer la..memula plan cam nak p kl,tp bila fikir masa singkat sangat so terus jer balik shah alam and makan ar ktorg kat Nandos.

Keesokkan harinya pula celebrate birthday en hubby,kelakar lak rasanya bila citer pasal besday en hubby ni,tetiba terimbau besday dia masa tahun lepas,en hubby celebrate besday kat sepital coz kne teman aku yang baru masuk hari kedua selepas bersalin..tahun nie en hubby teman aku gak,pepagi dia xmasuk opis coz teman aku g interview kat uitm,dr awal hinga baih ar dia dok teman..dalam pada dok tunggu nak masuk interview kepala ligat lak nak berfikir,kat mana ar nak celebrate besday dia,fikir nyer fikir tetiba aku teringat sunway piramid,memandangkan masa tu aku teringin nak makan hurtz chicken buffet,so xsalah ar rasanya nak ajak en hubby ke sana lgpun dh lama xlepak kat sana...sampai sana ktorg makan n makan,lepas tu bawa furqan kat tempat permainan..

terasa macam cepat jer masa berlalu,rasa baru semalam aku duk kat sepital bertarung menahan kesakitan,alih2 sekarang ni tngo furqan dah setahun ghupernyer..Alhamdulillah semoga anak abah & umi akan menjadi anak yang soleh..Amin..

dan yang pasti minggu kedua januari sangat2 ar bahagia...Alhamdulillah...I love you abang...i love you furqan(sayang anak umi)...

erm xyah citer panjang2 la ek,layan jer la gambar2 nie...



















No comments:

Post a Comment