i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Monday, January 2, 2012

kenapa saya suka januari???

Ehem..ehem...saya sangat sukakan januari atas sebab-sebab yang berikut:

1. 11.01.2012 merupakan 1st birthday ahmad furqan,permata hati kami yang sangat dicintai

2. 12.01.2012 tentu ar hari yang paling best gak,sebab birthday en hubby ku sayang..love u sooo much abg..

3. 20.01.2012-birthday ayah aku la

4. 22.01.2012..yang ni pun best gak 1st birthday baby Inspira..hehe

5. 31.01.2012..huwa hahaha yg nie lak tarikh keramat aku mula bercinta dngn en hubby..haha yg nie agak kelakor..sebab tu sampai bila2 xblh lupa............. terlalu bnyk perkara yang kami kongsi sebelum tarikh itu,bila ingat sedih sangat tengo keadaan en hubby masa tu..tp jujur aku katakan aku menerima dirinya bukan kerana simpati tapi kerana kasih,antara kami terlalu banyak persamaan dan keserasian,teringat lak masa sebelum kahwin sesiapa ynag terserempak dengan kami mesti d org kata kami ni adik beradik.hehe...tahun nie genap ar 7thn aku dan dia...
semoga ikatan yang terbina bahagia selamanya..Amin


tarikh2 inilah yang menyebabkan aku cinta banget kat bulan januari...hihi

No comments:

Post a Comment