i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Sunday, June 27, 2010

makan2 jer

Alhamdulillah ari nie dapat gak aku makan sizzling kat ss13,dh lama aku idam2kan sejak duk perlis lg ari tu.Tima kasih buat suami tercinta,rajin nk layan aku g makan.tengah hari td aku makan maggi jer tp lepas makan terus kuar blik..sabor jer la..rasanya aku nie memang xleh makan maggi kot.sblm nie pun penah gak aku try makan maggi,tp lepas makan semua terkeluar sbb muntah.hubby aku kata xelok makan maggi nati rambut baby kerinting macam maggi,aku tergelak jer.ntah la betul ker erk??        hihihi..ntah ar aper2 jer ar..yg penting memang aku xleh makan.

jom ar layan gambar ktorg td..


tersenyum keriangan..hihihi
xsabarnyer nk makan..

lepas jer makan ktorg terus masuk dlm giant..ari nie memang ramai giler org kat dalam,masa nk bayar pun kne tggu lama,alih2 jam dh 7.15 dah,ingt nk ronda2 lg tp sbb dh nk maghrib terus jer balik umah,sampai jer terus solat,tp yg xbestnyer lepas solat aku muntah ar pula,kuar semua sizzling yg aku makan td..sabor jer la..ntah ar aku rasa aku nie xleh makan bnda2 bbtk mi kot..mkn jer mesti kuar balik,tp klu mkn nasi xder lak aku muntah2..erm macam2 lak kan ragam org prgnant nie...tp apa pun aku bsyukur sangat coz aku xar alahan teruk sangat sepanjang prgnant..

No comments:

Post a Comment