i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Tuesday, June 29, 2010

my baby 2month

Alhamdulillah..pada 21hb jun aku g wat scan kat klinik masa nie dh genap aku 2bulan..masa nie seronok nampak denyutan baby..rasa bersyukur sangat coz sepanjang aku kat perlis xder masalah yang aku hadapi..baby aku nie kuat semangat..masa nk wat scan tu berdebar juga tp bila dh nampak denyutan baby hilang rasa takut..tp gambar yg ada nie xclear sangat,tp xper akan ku abadikan pic ini sebab masa tu doktor kata aku keraskan perut sebab tu xclear.hehe sabor jer la..tp memula scan memang nampak clear,lg suka masa wat scan coz husband ada kat sebelah dia ar yg semangat nk tengo..


nie ar pic yg sempat print baby dh 1.71cm

Aku bersyukur sangat kerana tidak ku duga Allah mengurniakan kami zuriat..thanks to my beloved hubby yang sentiasa menjaga dan memberi kekuatan kepada aku...semoga kami dikurniakan zuriat yang soleh n solehah dan diredhai Allah..InsyaAllah

No comments:

Post a Comment