i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Tuesday, June 29, 2010

nasi beriyani arab

ari nie sangat seronok..dr semalam aku dok mengidam nasi beriyani arab..xsangka ari nie dapat g makan..memang rasa lega sangat...masa lunch hour hubby suh aku siap coz dia nak ajak makan kat D' Arab Cafe..ari nie p memang ramai org,mayb sbb lunch hour kot..puas juga ar ktorg cari tempat duduk pada masa tu semua penuh..ktorang beralih dari satu tempat ke satu tempat harap2 masa tu dapat ar tempat duduk..kebetulan ktorg berdiri kat tepi meja seorang gadis cina,baik gak orang tu dia xabih makan lagi tp dia suh jer ktorg duduk semeja ngn dia..sementara nak tunggu order sempat gak borak,dan sememangnyer gadis tu suka makan kat sana..tp bagi aku ar xrugi makan kat sana coz makanannya sangat sedap..sebelum makan sempat gak hubby aku amik gambar..hihi..jom layan pic ini..


nie ar yg aku makan roasted chicken


nie lak menu hubby lamb kabsah




air tembikai susu



Lai chi kang



yg aku dh edit..hehe


aku apa lagi abih jer baca doa terus makan,senyap lak tu memang xckp apa kat hubby..aku menikmati makanan penuh berselera hubby seronok sangat tengo aku makan banyak,ptg nie hubby ajak g pasar malam lak..nak makan apa ek???????hihi




No comments:

Post a Comment