i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Monday, July 5, 2010

first time ke JB

nie aku nk citer kenangan g JB ari ahd lepas 4.7.2010,alkisahnya hjng minggu lepas hubby ajak balik kg coz mak mertua aku nk wat kenduri skit..ktorg gerak pg jumaat sampai tghari ar kat kg,sampai2 jer memang langkah kanan tul ktorg,coz masa tu dorg semua baru nk makan tengahari..ktorg pun apa lagi sampai jer terus makan,dua2 pun makan xkata apa..mau xseleranya baru jer cadang balik nak suruh mak mertua masak ikan masak toucu,alih2 tengahhari tu dh ada menu tu,pergh aku makan siap tambah lg,xsangka lak aku leh makan sebanyak tu,petang lak kenduri,erm macam2 ar menu ari tu tp aku xdpt nk tolong sangat pun sebab badan macam xlarat lagipun family hubby xbagi aku wat keje..hehe..petang tu aku makan banyak gak..tekerjut hubby tengo aku makan hihi macam xcayer jer dia..

    keesokan harinyer ktorg xg mana pun coz cuaca macam nak hujan jer,so duduk umah jer cuma pg tu jer g pasar,mak mertua kata beli jer lauk apa pun,beli ikut selera aku katanya,erm aku pun berli ar siput nak wat masak cili api,lepas tu aku beli binjai nk wat sambal belacan campur binjai..masa mak mertua aku masak siput tu dia campur keladi pergh memang sedap yang teramat,makan tengahari memang aku tambah,rasa seronok sangat dapat makan..malam lak hubby alu masak sambal sardin,mak aiiiiiiii memang aku makan penuh kenikmatan..Alhamdulillah xsangka dapat makan dengan penuh selera,ntah ar mayb org lain yg masak kot,selalu klu aku yg masak memang makan skit2 jer..hehehe..malam tu hubby tetiba lak kata nk join abg ipar dia g hantar ank buah kat UTM,aku ok jer sebab rasa badan sihat jer masa tu.

    ari ahad tu ktorg gerak kul 7.00pg dr umah sampai sekudai kul 9.30pg..rasanya xar jauh mana pun.sampai jer UTM hubby aku call member dia si nazri member dia masa diploma,hubby panggil dia montel..kelakar gak si montel tul leh lak memula nampak aku dia kata kat hubby aku nie adk hubby,nak tergelak jer masa tu..tp si montel nie baik dia ar jd co-pilot ktorg sepanjang hari..ada gak ar ktorg g jejalan kat Danga Bay tp masa tu aku xamik gambar sebab rasa xlarat sangat cuaca panas. masa jejalan aku ngn hubby nek kereta montel jer,dia juga yg hantar aku n hubby kat station bas..first time nek bas dr Jb to Shah alam..hehe..tp yg xbestnyer sepanjang duk dalam bas aku memang xlarat sangat kepala aku sakit sangat tp nasib baik ar hubby xhenti2 nak picit kepala ngan badan2 aku,risau gak dia sebab masa tu aku memang betul2 dh xlarat,tp kira ok gak sebab aku just sakit kepala xder ar pula muntah,klu x jenuh gak masa tu..ktorg sampai shah alam kul 10malam..memang rasa penat sangat.sampai umah hubby ar kuar g beli makan,malam tu ktorg makan nasi bungkus jer sebab aku pun dh xlarat nak masak.

 InsyaAllah ada rezeki nak g lg Jb seronok gak jalan2 kat sana,macam nk g singapore jer sebab xjauh dh..harap2 ar dapat g singapore lak lepas nie...hehe


No comments:

Post a Comment