i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Tuesday, July 13, 2010

Ayam oh Ayam



Aku pun xfaham sejak pregnant nie aku xlalu dh nak makan ayam..ntah aper2 la kan..nampak ayam jer terus hilang selera nak makan,, masak ar menu apa sekalipun semua xleh nak telan..sabor jer la..la nie aku xlalu nak makan kfc,pizza,nando's,kenny rogers..kalau kuar dengan encik suami memang dah xmasuk dah tempat2 tu..kadang2 kesian gak kat encik suami tapi bila tanya dia nak makan ke tak dia sendiri pun xlalu..

seingat aku sejak balik dari perlis ari tu dua kali jer aku penah masak lauk ayam lepas tu encik suami xbeli ayam dah..aku nie lepas makan ayam semua kuar balik,pelik tul gak kadang2..tp nak wat camner sebab pregnant kene ar tahan gak..




tengo ayam nie macam sedap tapi memang xlalu nak makan..alahai la ayam..baby kat dalam perut nie xnak lak nak makan ayam..hehe

No comments:

Post a Comment