i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Thursday, July 29, 2010

Aku dan Durian

   Petang semalam badan aku rasa kureng sihat,kepala lak pening2 lalat,xtau ar naper tah..keje aku kejap duduk,kejap baring..kipas lak kejap2 aku buka lepas tu tutup pula tua r keje aku sampai ke petang..tekak pula rasa lain macam jer,tetiba terasa nak makan durian,aku pun call en Hubby suh dia beli durian,lepas tu en Hubby tanya lak aku boleh tahan tak bau durian,aku kata boleh kot sebab tekak nie rasa nak makan sangat..kul 6 en hubby balik keje bawa ar sebiji durian,dia masuk jer dalam umah aku dah termuntah sebab bau durian kuat sangat..lepas tu en hubby tanya  klu syg xblh bau xyah ar makan kang muntah lagi,aku pun setuju ar xnak makan,lepas tu terus jer aku ngadap laptop sambil tutup hidung, en hubby lak layan citer kat laptop dia...tengah2 ngadap laptop tetiba rasa nak makan durian..en hubby dok tersenyum2 jer tengo aku,dia pun xbnayak cakap terus jer amik durian tu.



nie gambar aku upload jer dr tenet,gmbr durian sbnr xsempat nak amik..hehe


    En hubby hidangkan durian tu kat depan aku,aku lak still lagi dok tutup hidung tapi hati kuat juga nak makan,lepas hubby kopek aku terus je makan,erm rasa sedap lak,sampaikan hubby terkejut tengo aku makan laju jer,dia baru makan seulas aku dh makan 3ulas,..abih jer makan xsampai 5minit aku termuntah lagi,maka keluar ar semua duyan yang aku dh makan tu..huhu..sabor jer la...abih jer makan siap2 nak solat maghrib masa solat abih jer salam aku terus lari masuk bilik air,aku termuntah lagi untuk kali ketiga,,perg penat gak aku rasa masa tu...Hubby pun amik minyak yu yee sapu kat belakang ngan kepala aku,badan aku lak tetiba panas,hubby terus jer amik koolfever nasib baik ar hubby rajin wat stok koolfever utk aku so bila badan aku panas jer terus letak benda tu kat kepala...Hubby suh aku tido bagi rehat kepala tp aku xleh lak tdo dia ar dodoikan aku sampai ar aku terlelap..sedar2 jer tetiba rasa lapar,mau xlapar semua isi perut aku dh kuarkn..hehe..masa nak makan teringin lak nak makan telur rebus..Alhamdulillah time makan selera jer rasa tekak,badan pun dah rasa ok,sempat lagi tengo Tilawah Al-Quran...


   Sejak pregnant nie macam2 aku alami,namun aku rasa bersyukur coz en hubby sentiasa bagi kekuatan kat aku,time aku menangis dia ar yang beriyer-iyer wat aku gelak sehinggakan aku xrasa sakit..thanks to my beloved hubby...I love u sooooooooo much........

   

No comments:

Post a Comment