i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Thursday, July 15, 2010

kenangan buat kad klinik

Actly smlm aku dh story ar kat sini,tp keadaan aku xmengizinkan,ntah ar aku nie kadang2 macam xder mood nak ngadap laptop.ari nie ok lak tetiba sampai serurajin..hehe..Ok la aku nak citer pasal semalam aku g klinik sebab nk wat kad ,sebelum nie masa usia kandungan 2bulan ada gak aku p tp nurse suh datang masa dah 3bulan..

Pepagi lagi aku dah siap,klinik tu xar jauh sangat pun dekat jer ngan umah ktorg.tp sebab en hubby nak g punch so kene ar kuar awal lagipun en.hubby nak tinggalkan notis kat kelas dia nak batalkan kelas pagi tu semata-mata nak teman aku g klinik. Kendian ktorg g pula fakulti Abg g punch lepas terus jer breakfast kat fakulti dia. Abih breakfast ktorg teru g klinik sampai klinik kul 8.45am..Memula sampai kene berdiri ar juga coz tempat duduk penuh,lebih kurang 15minit gak ar ktorg berdiri baru dapat tempat duduk.

Puas ar juga menunggu masa tu,rasa macam xlarat jer,orang lak semakin ramai,nak tunggu giliran timbang berat badan dan tinggi pun dah sejam,abih jer semua tu kene menunggu lagi untuk g chk tekanan darah lak,alhamdulillah tekanan darah ok jer..lepas chk tekanan darah nurse tu suruh g amik darah lak.,masa nie pun kene tunggu turn gak..aduyaiii memang keje menunggu jer la ari tu. sampai lak turn aku amik darah,erm time nie ar saat yang paling kelakar aku rasa..hehe mau xnyer aku memang takut tengo jarum,bukan setakat jarum darah pun aku xsanggup nak tengo..Time tu leh lak aku cakap kat nurse yang aku nie takut jarum,ceh kene gelak jer aku,nasib baik ar en.hubby bagi semangat kebetulan en.hubby tunggu kat luar pintu lak masa tu xtutup so ada ar kekuatan skit,nurse tu siap kata lagi kat aku,kalau aku takut nanti darah xkuar..hehenurse tu suh aku tutup mata jer,aku nie pun ikut jer,alhamdulillah upernyer xsakit pun. abih jer amik darah terus nurse suruh aku hantar darah tu kat makmal,sampai makmal nurse sorang lagi bagi bekas kat aku suh amik air kencing lak...lepas tu aku kene suh tunggu lagi.mak aiiiiii masa menunggu nie tetiba lak perut aku lapar yang teramat,aku pun suh en.hubby g beli roti nasib baik ar ada juar kat area luar klinik tu..en.hubby balik dari beli roti aku xdpanggil lagi so sempat ar juga aku melantak roti,pergh lepas makan lega skit rasa perut..pukul 12 baru dapat wat rawatan yang terakhir,erm time nie nurse tu just tanya2 pasal kandungan jer then dia periksa perut..selesai jer semua tu kene g kaunter ubat lak nurse tu bagi aku obimin jer,

Sian lak aku tengo en.hubby,muka mengantuk jer dia,mau xnyer lama menunggu,aku pun masa dah bosan,nasib baik ar ada en.hubby teman ada gak kawan nak borak2,kalau x aku pun xtau nak buat aper..Erm xdapat lak aku nak letak gambar kad tu kat dalam blog nie coz yang tu privacy skit..Abih jer urusan kat klinik aku ngan en.hubby g makan kat dataran Cendekia Uitm,erm dah lama xmakan kat sana..tengo suasana kat dataran pun xmacam dulu,sekarang nie tengo bertambah meria dan ceria.selesai makan ktorg terus baik sebab en.Hubby ada kelas belah petang tu.

Petang tu aku tetido ntah ar sebab penant sangat kot,sedar pun masa hubby dah nak balik dah,tengo2 jam dah nak kul 5..bangun jer hilang skit rasa penat n pening..Syukur sesangat coz segalanya dapat dilaksanakan dengan baik..nie nak tnggu 28hb lak nk jumpa doktor untuk kali pertama...

No comments:

Post a Comment