i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Monday, July 26, 2010

bila tekak terasa nak makan rendang itik..hihi


     Entah ar akupun kadang2 xfaham dengan tekak aku nie,semenjak dua menjak nie xder rasa nak makan ayam..ayam xmelantak aku beralih lak makan itik..hehe..actly aku nie dari dulu memang xpernah makan daging itik sebut jer itik memang kembang jer tekak,tapi sejak pregnant nie tekak aku nak cari itik jer..Ok la nak dipendekkan citer hujung minggu lepas aku beriyer-iyer ajak en hubby balik kampung,siap suh dia call kak ipar coz nak minta akk masak rendang itik...Alhamdulillah rasa lega sangat sebab dh dapat rasa rendang itik,ari tu macam2 gak menu kak ipar,time makan memang aku selera sangat,ulam2 sungguh2 aku makan..hihi 

   Kat bawah nie ar antara menu yang aku melantak ari tu..hehe..rasa nak makan jer lagi..

 



rendag itik yang dimasak oleh kak ipar aku..sedap xterkata

 


en hubby tengah bz bakar ikan..hehe 



nie sambal kicap..nyam2..sedap sangat makan ngn ikan bakar

 



Petai bakar,resipi kak ipar 


sambal belacan,makan ngan petai bakar memang sedap 




cencaluk..pergh sedap yg teramat..hihi



ulam pucuk ubi,makan ar ngn cencaluk memang sedap


  Lepas makan borak2 jap kendian ktorg pun gerak balik,sebelum balik singgah jap kat tampin,memula cadang nak cari kain baju untuk ibu mertua,erm alih2 xjadi gak beli sebab semuanya aku ngan en hubby xberkenan...en hubby kata xper ar cari kat shah alam jer..erm lepas nie nak g shopping kat mana pun xtau ar..tp tempat shopping yang dekat pun JAKEL jer la..lepas nie ktorg nak serbu JAKEL lak..

No comments:

Post a Comment