i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Sunday, July 11, 2010

Hujung minggu di kg En.Suami

   Alkisah satu cerita..hehe..hujung minggu lepas tetiba lak aku ajak hubby balik kg,padahal ktorg dh plan hjng minggu tu nak kemas umah..tp naper tah tetiba lak aku rasa nak balik,mau taknyer aku dok terbayang-bayang buah rambutan kat depan umah mak lepas tu teringin sangat nak makan cempedak,ari tu ada gak cari kat pasar area shah alam nie tp xder..aku pun tekad ar nak ajak hubby balik..

  Sampai jer pekan alor gajah aku beli ar sebiji cempedak,sampai  umah mak terkejut tengok ktorg,selalu kalau nak balik hubby call mak dulu tapi kali nie balik mengejut lak..rupanyer kat belakang umah mak ada pokok cempedak,terlupa lak masa tu,en hubby pun xingat ada pokok kat belakang umah kalau tau ari tu xyah ar ktorg beli..tp xper puas hati gak coz buah cempedak tu manis..ermmm terasa lak maam tengah makan cucur cempedak..ahaks.aku balik jer memang xder keje lain kalau boleh nak berkampung kat bawah pokok rambutan..ada ar skit gambar en hubby amik,antara aksi aku memetik buah rambutan..


Pokok yg rendang sakan ar aku petik buah rambutan..hehe


   Dua hari duk umah macam2 gak ar menu mak masak..erm ktorg apalagi keje makan jer.sampai xlarat dah..hehe..mak pula suh ktorg makan jer..kalau duk kampung rasanya leh nek berkilo-kilo aku dengan en.hubby..ari ahad ktorg dah nak balik,tp sebelum balik mak sempat masak then siap bagi bekal lagi..seronok sangat..

No comments:

Post a Comment