i love him sooooo much

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
furqan birthday

Thursday, July 29, 2010

My Baby 14minggu

 Ari nie pepagi lagi aku dh ajak Hubby g klinik..bukan apa aku cuma nak wat scan jer sebab malam tadi aku makan durian lepas tu badan lak xsihat sangat..Aku ajak hubby breakfast kat McD sebab aku teringin nak minum orange juice...erm orange juice kat McD jer aku leh telan,aku try gak minum kat tempat lain tp semua xleh telan..Ok ar berbalik pada citer aku g klinik lak..sampai jer klinik aku terus jer register nasib baik ar xramai orang pagi tu...aku pun cakap kat hubby g breakfast lepas jumpa doktor jer la sebab kejap jer pun.hubby pun setuju dia lak g tengo McD menu bkfast abih kul baper disebabkan sampai kul 11pg so ktorg pun duduk jer la kat klinik dulu..xsampai setengah jam menunggu tiba turn aku lak..masuk2 jer terus wat scan.nie ar gambar baby pada usia 14 minggu..





MAsa memula tengo pic nie menitik airmata aku..Alhamdulillah aku bersyukur sangat,bila tengo kaki baby bergerak2 seolah-olah baby tengah berenang lepas tu tangan pula macam nak gapai sesuatu,jari jemari bergerak-gerak..SubahanaAllah itu ar keagungan Allah,nikmat yang diberikan sungguh bermakna...Semoga aku ngn baby sihat selalu..

Erm abih jer jumpa doktor aku ngan hubby terus g McD,duk breakfast lepas tu terus gerak balik sebab hubby nak g keje lak.Sampai jer umah rehat jap then masak lpas tu kemas barang coz nak balik kampung..nie berdebar lak xtau ar dapat posting kat ner..xsabar nak tunggu 2ogos.....semoga dapat dekat ngan hubby..Aminnnnn..

No comments:

Post a Comment